0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

سفر در ایران/اصفهان قسمت1

دسته بندی :سفردرایران ۲۴ دی ۱۴۰۲ 296

نسبت به کاشان خیلی باز جاهای دیدنی بیشتری داره ی اولین جایی که می‌خواستیم بریم همون ۳۳ پل رفتیم خیلی زیبا و دلنشین بود کلاً شهر اصفهان آدمو به وجد می‌آورد حتی شب سی و سه پل هم خیلی قشنگ و خاص بود.

نکته : ما می‌خواستیم بریم که متوجه شدیم در مسیر پمپ بنزین نداره تا نطنز به خاطر همین به شما توصیه می‌کنم اگه از این راه رد می‌شید باک خودتون رو حتماً پر کنید.

آدم‌های کمی هستند می‌تونن حال خودشون رو در حال خوب به مدت طولانی نگه داشته باشند.

خدا می‌دونه چه زمانی اتفاق‌های خوب ما رو رقم بزنه دقیقاً روزهایی که ما خودمون با خودمون هماهنگ هستیم و در مسیر رشد هستیم و می‌تونیم ذهن خودمون رو کنترل کنیم من اصفهان را در ذهن خودم تصویرسازی کردم و به اینجا رسیدم نظر من اینه شما هم جاهایی رو که دوست دارید رو تصویرسازی کنید تا در آن مکان قرار بگیرید.

هرچی باورت به خودت و کارهای خودت بیشتر باشه بتونی باورهای کهنه خودت رو به باورهای جدید تبدیل کنی در مسیر درست‌تر زندگی قرار می‌گیری.

همیشه یادمون باشه که این ذهنیت ما است که ما رو می‌تونه به عرش ببره همچنان که به عرش می‌بره می‌تونه به فرشم برسونه جوری که ناخودآگاه به زندگی نگاه کنه همون میشه پس مواظب ناخودآگاه خودت باش.

ما باید یادمون باشه چه فرکانسی فرستادیم برای کائنات که منتظر حال خوب هستیم اگر ما ورودی بد بدیم خروجی هم می‌تونه بد باشه. مثل ماکارونی که ما درست می‌کنیم هرچی ورودی خوب بدیم می‌تونیم خروجی یک ماکارونی عالی دریافت کنیم.

احتمالا از مطالب زیر خوشتون بیاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0