0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

چیکار کنم “با هر قدم من ، خدا هزار قدم برداره؟”

دسته بندی :ویدیوهای آموزشی رایگان ۱۸ دی ۱۴۰۲ 323

قدرت باورها در رسیدن به اهداف

باورها، چون زمینه‌های انرژی مثبت در ذهن ما، می‌توانند ما را به سمت دستاوردهای بزرگ هدایت کنند. فرض کنید کسی به دنبال تحقق یک هدف بزرگ است، مثلاً فردی که می‌خواهد یک کتاب بنویسد و به موفقیت در این زمینه دست یابد.

اگر این فرد اعتقاد داشته باشد که او قادر به نوشتن یک کتاب است و کیفیت کارش به اندازه کافی بالاست، احتمالاً با انرژی و اعتماد به نفس بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. در نتیجه، با تلاش، صبر و پشتکار، می‌تواند به هدف خود برسد.

به عنوان مثال دیگر، فرض کنید کسی به دنبال تغییرات مثبت در زندگی شخصی خود است و می‌خواهد بهترین نسخه خود را به وجود آورد. اگر این فرد اعتقاد داشته باشد که او ارزشمند است و توانایی تغییر و بهبود را دارد، او احتمالاً با انرژی بیشتری به کار خود پایان می‌دهد و در مسیر بهبود شخصیتی خود پیش می‌رود.

به همین ترتیب، باورها می‌توانند به ما انرژی، اعتماد به نفس و اراده لازم را برای پیشروی در مسیر رسیدن به اهدافمان بدهند. اگر باورهایمان مثبت و قوی باشند، می‌توانیم موانع را پشت سر بگذاریم و به سمت اهدافمان حرکت کنیم.

پس بیا برای لحظه‌ای تصور کنیم که هر آنچه که می‌خواهیم ممکن است و هر چالشی که در پیش رومان است، قابل پیشروی است. این باورها، ما را به سوی اهدافمان هدایت می‌کنند و ما را به موفقیت‌های بزرگ و قابل توجهی می‌رسانند.

احتمالا از مطالب زیر خوشتون بیاد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0